EMS

1300

kalorii

spalonych podczas jednej sesji*

98

procent

mięśni zaangażowanych podczas ćwiczeń

3

razy

szybciej widoczne efekty niż podczas tradycyjnego treningu

Wymarzona sylwetka
w 20 min
tygodniowo

EMS oznacza „elektryczną stymulację mięśni” (ang. Electrical Muscle Stimulation). W branży fitness to prawdziwa innowacja w dążeniu do idealnej sylwetki. Ta nowatorska metoda treningu wykorzystuje impulsy elektryczne do osiągnięcia kontrolowanego skurczu mięśni.

EMS zyskuje coraz większą uwagę wśród sportowców, modelek, a także osób z niewielką ilością wolnego czasu. To najbardziej efektywna metoda, zapewniająca nie tylko spalanie czy przyrost mięśni, ale i postępy w rehabilitacji. Najlepsze jest to, że zajmuje to tylko 20 minut!

Dowiedz się więcej Zapisz się

KORZYŚCI

CHROŃ STAWY

Podczas treningu pobudzone zostaną różne grupy mięśni, co pozwoli zaangażować całe ciało. Elektrostymulacja nie obciąża przy tym stawów, dzięki czemu jest bezpieczną metodą treningową. Stawy chronione są także dzięki odpowiedniej konstrukcji tych krótkich zajęć: relaksacja po najbardziej intensywnej części pozwala na rozluźnienie i późniejsze utrzymywanie prawidłowej postawy ciała.

PRZYSPIESZ EFEKTY

Rezultaty treningów EMS widoczne są już po 4-6 sesjach. To o wiele szybciej niż w przypadku klasycznych treningów. Elektrostymulacja przyspiesza więc osiągnięcie wymarzonych rezultatów, maksymalizując je w jak najkrótszym czasie. Dzięki niej szybciej osiągniesz swój cel!

OSZCZĘDZAJ CZAS

Treningi EMS trwają krócej niż tradycyjne zajęcia, a przy tym można dzięki nim osiągnąć o wiele lepsze efekty. Pojedynczy trening z wykorzystaniem elektrostymulacji trwa 20-30 minut. Podczas niego pobudzane są wszystkie problematyczne grupy mięśniowe, a Twoje ciało otrzymuje ponad 150 razy więcej napięć, stymulujących pracę poszczególnych mięśni. Trzy fazy, z jakich składa się EMS: siłowa, cardio oraz rozluźniająca gwarantują intensywność ćwiczeń, przy jednoczesnej relaksacji mięśni.

UNIKAJ KONTUZJI

Forma, jaką jest EMS gwarantuje, że podczas treningu nie nabawisz się kontuzji, uniemożliwiających dalszą pracę nad idealną sylwetką. Specjalnie przygotowany sprzęt oraz ubranie pozwolą na stymulowanie pracy mięśni oraz pobudzanie ich, bez ryzyka odniesienia jakichkolwiek urazów. Inaczej niż w przypadku tradycyjnej formy treningowej, kontuzje nie będą tu więc problemem, a to wszystko dzięki indywidualnie dobieranym parametrom treningu i braku obciążeń układu kostno-szkieletowego.

KORZYŚCI

*Wyniki uzależnione od predyspozycji.